Vastelaovend 2022
31 januari

In de week van 21 t/m 25 februari zullen er op school allerlei activiteiten rondom Carnaval plaatsvinden. We gaan er dit jaar weer een gezellige tijd van maken. Wat gaat er allemaal gebeuren:

- Uitroepen prins en prinses: 2 leerlingen uit de Bovenbouw zullen een week lang met de scepter over onze school zwaaien en de macht overnemen op school. Wie o wie zullen het worden?

- Montessori Got Talent: leerlingen uit de Midden- en Bovenbouw kunnen een optreden verzorgen om hun talenten te showen. Denk aan: zang, dans, muziek, goochelen, enz.

- Op donderdag 24 februari mogen de leerlingen uit de Onderbouw verkleed naar school komen en zullen er een gezellige dag van maken samen met het Team.

- Op vrijdag 25 februari mogen de leerlingen uit de Midden- en Bovenbouw verkleed naar school komen. Ook zij zullen er een gezellige dag van maken samen met het Team. Deze dag is de school om 13.30 uur uit.

- Vanaf vrijdag 13.30 uur is er vakantie tot en met zondag 6 maart.