Opbrengst uitwisseling  Anansi Youth Community Centre
18 december 2020

mvafb

Opbrengst uitwisseling  Anansi Youth Community Centre,

Afgelopen week hebben we in de gymzaal onze dance challenge uitgevoerd. Meteen na de presentaties stroomde het geld binnen. Kinderen in de klas vertelden welke activiteiten ze ondernamen om geld voor dit project in te zamelen Er ging iemand zelfs ramen wassen.

Het enthousiasme was groot en dat resulteerde in een geweldige opbrengst. Tijdens de opname van het filmpje stond de teller op 1650 euro. Dat heeft zich inmiddels vermeerderd tot 2100 euro.

Mocht u nog in uw omgeving vrienden/kennissen hebben die dit project willen steunen volg dan https://www.facebook.com/anansi.youthcommunitycentre.ghana/

Ook kunt u dit project steunen door een bijdrage te storten op

NL 42 RBRB 0850527287, t.n.v. P. Adekpui, Holtum

En namens Anansi Youth Community Centre, hartelijk bedankt en warme groeten.

Veel kijkplezier bij onze Dance Challenge

Met vanavond ook een item bij  het nieuws vanTV Maastricht.

Dans uit Ghana:

Dans uit Maastricht (de verkorte versie, de hele versie hebben ouders ontvangen via het besloten deel):