Kerstviering 15 december
14 december

Lieve kinderen, ouders, verzorgers en teamleden,

Om er morgen (dinsdag 15 december) nog een leuke afsluitende dag van te maken met alle kinderen, willen we jullie het volgende meedelen. We hopen, dat dit bericht toch nog velen op tijd zal bereiken:

- kinderen mogen in kerstoutfit naar school komen (mutsen, kersttruien, e.d.)

- kinderen kunnen wat lekkers te eten/drinken mee naar school nemen, we hebben voor iedereen chocomel/appelsap

We gaan in de ochtend het kerstspel opvoeren en filmen, zodat dit deze week naar iedereen verstuurd kan worden en thuis bekeken kan worden met de hele familie.

Ook gaan we nog in aangepaste vorm de Jerusalema dans opvoeren en ook dit zullen we filmen. Er is vandaag al veel geld door leerlingen ingeleverd. Dit mag morgen ook nog. Natuurlijk kan er na de lockdown ook nog geld worden ingeleverd. Bij voorbaat dank, want er is al weer hard geklust en gewerkt door leerlingen: poetsen, bakken, klusjes, e.d.

Kortom, we gaan er morgen toch een fijne dag van maken. We willen de kinderen met een fijn, positief gevoel naar huis laten gaan. Want: "veer hawwe same pin"!

De bronafbeelding bekijken